بورس کالا: مروری بر آخرین رویدادها
تبلیغات
بورس کالا: مروری بر آخرین رویدادها
بورس کالا: مروری بر آخرین رویدادها

یکی از سخت ترین انتخاب های یک سرمایه گذار انتخاب بازار مناسب برای سرمایه گذاری است. بازارهای زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد و هر شخص با توجه به میزان دانش و مهارت خود می تواند در مستعد ترین بازار مناسب خود سرمایه گذاری کند. با یادگیری و به کاربستن دانش و سواد مالی می توان بهترین بازار را با توجه به شرایط موجود انتخاب و شروع به سرمایه گذاری نمود، یکی از بهترین بازارها جهت سرمایه گذاری، بازار بورس می باشد. بورس کالا یکی از بخش های بازار بورس بوده که در آن عرضه‌کنندگان، کالای خود را عرضه نموده و کالای مربوطه پس از بررسی‌های کارشناسی و قیمت‌گذاری توسط کارشناسان آن بازار، به خریداران عرضه می‌شود.

در بورس کالا معمولاً کالاهای خام و فرآوری نشده مانند فلزات، پنبه، گندم، برنج و... دادوستد می‌شوند. یکی از مزایای بورس کالا، حضور نهادهای نظارتی و تنظیم‌کننده بازار است که تمامی تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و تجار کالا با حضور این نهادها، از مزایای قوانین و مقررات حاکم بر بورس برخوردار می‌شوند. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با بازار بورس از جمله بورس کالا پرداخته می شود و یک "گنجینه خبری" از مهمترین و کاربردی ترین اخبار بورس به تفکیک هر ماه ارائه شده است با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای سرمایه گذاری در بورس و مدیریت ریسک های احتمالی در این زمینه همسو و در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. دراین قسمت با مرور برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید . 

ادامه مطلب...




برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: